فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا چیست؟

کلیه کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا به صورت مستقیم از تولید کنندگان محصولات و یا از شرکت های نمایندگی وارد کننده اصلی کالاها تهیه گشته و بر همین اساس دارای ضمانت اصالت کالا می باشند.

این بدان معنا می باشد که خریداران محترم و مشتریان ما می توانند از کلیه خدمات پس از فروش شرکت های فوق بهره مند گشته و با خیالی آسوده  و با قیمت های یکسان در سرتاسر میهن عزیزمان ایران از این خدمات بهره مند گردند.

توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا یک رابط مستقیم بین شما و تولید کنندگان و بازرگانان محترم می باشد و هیچ یک از کالاهای فوق را تولید و یا گارانتی ( خدمات پس از فروش) نمی نماید .

شما مشتریان محترم جهت استفاده از خدمات پس از فروش کالاها ( در صورتی که  محصول مورد نظر شما طبق قوانین تحارت میهن عزیزمان ایران شامل این خدمات گردد.) می بایست به تولید کنندگان و یا شرکت های مادر با مراجعه نمایید.

بازرسی های موجود برای ضمانت اصالت کالا چگونه می باشد؟

در ابتدا باید این نکته را بیان کنیم که امنیت خاطر مشتریان در خرید اینترنتی حرف اول را می زند!! بر همین اساس فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا افتخار دارد که اعلام نماید دارای کلیه مجوزهای لازم جهت فعالیت خود می باشد و خود را مورد رسد نهاد های مربوط به رسیدگی قرار داده است.

این نهاد ها شامل :

1- سازمان نماد اعتماد الکترونیک :که این سازمان محل رسیدگی به اهلیت فیزیکی و شماره تماس های مرتبط با فروشگاه های اینترنتی می باشد.

2- جواز کسب و کار الکترونیک : این سازمان یک نهاد صنفی بوده و محل صدور جواز صنفی زیر نظر سازمان اصناف کشوری بوده و کلیه فعالیت های اقتصادی یک بنگاه اقتصادی الکترونیک را همانند یک مغازه فیزیکی تحت نظر گرفته از جمله تعزیرات که مرجع رسیدگی به قیمت ها بوده و همچنین اداره مالیت و . . .

همچنین افتخار داریم اعلام نماییم که فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا در شرف دریافت نماد ساماندهی الکترونیک و رسانه دیجیتال نیز می باشد.

با توجه به موارد ذکر شده این را وظیفه خود می دانیم که نماینده شما باشیم در هنگام تحویل گرفتن کالاها از تامین کنندگان و حافظ منافع شما مشتریان محترم باشیم.

در صورتی که هر یک از شرکت های تامین کننده کالا بر خلاف تعهدات خود با مشتریان رفتار نمایند ضمن اعلام به مراجع ذیصلاح جهت احقاق حقوق مصرف کنندگان محترم از ادامه همکاری با آن ها خود داری خواهیم نمود!!

مشتریان محترم هدف ما هدیه دادن زیبایی به شما در یک خرید اینترنتی می باشد. زیبایی در نحوه ارایه محصولات مورد نظر شما در فروشگاه ، زیبایی در قیمت ها با ارایه قیمت های مسوب و یکسان ، ضمانت اصالت کالا با تهیه کالاها به صورت دست اول و یا مستقیم، زیبایی در ارسال کالا توسط نظام یکپارچه ارسال در سرتاسر ایران عزیز و زیبایی در خدمات پس از فروش .

حس خوب یک خرید آرام و مطمئن شایسته هر شهروند ایرانی می باشد.

در نظر داشته باشید :

خرید و یا ارایه کالا و خدمات  مناسب و با کیفیت، پیچیده و زمانگیر است. بازار کالا و خدمات  تنوع فراوانی از برندها و مدلها را شامل می شود. در این بازار برای هر رسته از کالاها و خدمات مصرفی ، گستره زیادی از کالاها و خدمات وجود دارد. برای هر گروه از این کالاها و یا خدمات برندهای بسیاری وجود دارند که هر کدام کیفیت و کارایی خاصی دارند.

از طرفی فروشگاه‌های سنتی کالا  هم به سهم خود هر کدام عرضه کننده گروه محدودی از برندها و محصولات هستند.برای مشتریانی که دنبال خرید بهترین کالا بسته به نیازشان هستند، جستجو در این بازار طاقت‌فرسا و گیج‌کننده خواهد بود.

برای اشخاصی که به دنبال خرید مجموعه‌ای از کالا ها هستند، خرید پیچیده‌تر خواهد شد.اما ارایه کالا و خدمات خود همزمان با خرید کالا و خدمات دیگران تجربه شگفت انگیز و فرصت بسیار خوبی برای قرار گرفتن در رده همکاران خود در عرصه بازاریابی دیجیتالی می باشد.خرید آنلاین علاوه بر سهولت در پرداخت و دریافت کالا این امکان را به مشتری می‌دهد که انتخاب خود را در میان گستره زیادی از محصولات انجام دهد.

از طرفی در خرید آنلاین هزینه اضافه‌ای به مشتری تحمیل نمی‌شود و مشتریان از اقصی نقاط کشور محصول را با قیمت یکسانی دریافت کنند. فروشگاه‌های مدرن این امکان را به مشتریان می‌دهند که پس دریافت محصول در صورتی که از خرید خود ناراضی باشند، محصول را برگردانند و هزینه پرداختی را پس گیرند و این امکانی است که می تواند برای شما و محصولات شما نیز به صورت همزمان در کنار سایر همکاران شما فراهم گردد.

قوانین عدم تحویل کالا توسط فروشنده:

در نظر داشته باشید فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا تنها و تنها ارایه دهنده کالاهای شرکت های مادر به سفارش آن ها می باشد.

این بدان معناست که این فروشگاه هیچ گونه انباری از خود ندارد و تنها وتنها یک رابط میان شما و تجار محترم می باشد.

هدف از این کار ارایه کالا ها با کمترین قیمت برای مشتریان عزیز می باشد.

بر همین اساس به دقت موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. گارانتی کلیه محصولات بر عهده شرکت ارایه دهنده کالا می باشد.
  2. زمان شروع گارانتی با زمان خرید از سایت شروع می گردد و نیازی به ممهور شدن برگه گارانتی نمی باشد. بر اساس فاکتور شما که تا دو سال در سامانه ویترین زیبا باقی می ماند.
  3. در صورت عدم تحویل کالا توسط شرکت فروشنده کالا در سایت این فروشگاه اینترنتی هیچ گونه مسئولیتی در تامین کالا به جای شرکت ارایه دهنده کالا را ندارد.
  4. در صورت عدم تامین کالا از طرف شرکت فروشنده کالا دو انتخاب برای مشتری موجود می باشد.
  5. انتخاب اول عودت وجه اعتبار به حساب مشتری
  6. انتخاب دوم جابجایی سفارش با دیگر کالاهای موجود در فروشگاه ارایه شده توسط سایر خریداران.
  7. در صورتی که مشتری هیچ یک از گزینه های فوق را انتخاب ننماید این فروشگاه تا زمان دستور قضایی تنها و تنها امانت دار اعتبار شما بوده و هیچ مسئولیتی در مقابل عدم تصمیم گیری مشتری و تغییرات قیمت ها در بازار را ندارد.
  8. در صورت انتخاب گزینه پرداخت در محل در صورت افزایش قیمت کالا سفارش به قیمت روز زمان تحویل محاسبه می گردد!!

در نظر داشته باشید :

  • ارسال کلیه کالا ها در تهران با پیک انجام میگیرد
  • ارسال کلیه کالاهای کوچک برای شهرستان با تیپاکس انجام می گیرد
  • ارسال کلیه کالاهای بزرگ برای شهرستان یا با باربری و یا با تعاونی اتوبوسرانی انجام میگیرد
  • در هنگام تحویل گرفتن کالا حتما از سالم و کامل بودن سفارش خود اظمینان حاصل فرمایید.
  • در صورت تحویل گرفتن کالا و ورود کالا به محل دریافت کالا سفارش شما قطعی و رضایت شما 100% بوده.
  • پس از ورود کالا به محل دریافت کالا به هیچ عنوان عودت و یا مغایرت کالا پذیرفته نمی شود.
  • پس از تحویل کالا به شما کلیه کالاها شامل شرایط شرکت مادر فروشنده می باشد و فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا هیچ کونه مسئولیتی به جز هماهنگی با شرکت مادر وارد کننده و تولید کننده جهت گارانتی را ندارد.

 

هدف فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا :

فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا با فراهم آوردن تنوع معقولی از محصولات در کنار عرضه با قیمت مناسب آن‌ها، به دنبال خرید راحت و رضایت‌بخش کالا برای همراهان خودش است و این مهم را با مهیا کردن امکان بررسی فنی و کاربردی کالا   و ارائه محتوای مناسب و غنی محقق می‌سازد.

فروشگاه ویترین زیبا متشکل از یک تیم جوان تحصیل کرده و با تجربه می باشد که در هر لحظه برای ارائه بهترین خدمات تلاش می‌کنند و بر این اعتقاد هستند که کمک به مشتری برای انتخاب بهترین گزینه بر فروش محصول مقدم است.ضمنا فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا در حین حفظ استانداردهای خود برای تمامی مراحل کار ( اصالت کار ،تحویل اکسپرس ، پشتیبانی 24 ساعته و ضمانت بازگشت کالا) تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران که در زمان سیل ،زلزله ، آتشفشان ، جنگ و سایر  موارد پیش بینی نشده در آن برحه خاص صادر می گردد است .

هدف فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا آگاهی بخشی به همراهان خود است و برای این کار در حال تلاش است.

فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا آرزمند بهترین ها برای شما می باشد.

با تشکر

دیدگاه شما

۲ دیدگاه

  1. سعید سعیدی کیا گفت:

    با سلام و‌ خسته نباشید متاسفانه سفارش ما بعد از ۲۴ ساعت هنوز در مرحله آماده سازی قرار دارد با اینکه برای محصول سفارشی فوق ما تحویل فوری توسط تیپاکس در نظر گرفته شده بود که باید الان در ساعت ۲۳:۰۰ و تاریخ ۹۹/۱۱/۱۴ در مرحله رسیدن میبود نه آماده سازی من ترسم از اینه کلا محصول نیاد گرچه دیر رسیدنش اشکالی ندارد

    • میر امید میررحیمی گفت:

      با سلام
      نظر به قوانین ومقررات مجموعه امضا شده توسط کلیه خریداران محترم قبل از ارسال به درگاه بانکی ، کلیه مرصولات پس از تایید مالی از بانک ( ۱ روز کاری پس از خرید) ظرف سه الی هفت روز کاری برای مشتریان محترم ارسال می گردد. در نظر داشته باشید این زمان برای کنترل کیفی محصول قبل از ارسال و حداکثر زمان می باشد.
      با تشکر از حسن نظر و اعتماد شما
      پشیبانی فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا

رسانه های همکار
استفاده از مطالب نیوکالا مگ برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی‌کالا مگ و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت نوآوران فن‌آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) تعلق دارد.
0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.