فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا

ضمانت بازگشت کالا

return policy

ضمانت بازگشت کالا

ضمانت بازگشت کالا در فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا :

قبل از ارسال کالا:

در صورت انصراف از خرید کالا پس از ثبت درخواست و تسویه حساب، کل وجه به حساب بانکی بنام کاربری که خرید را انجام داده مسترد خواهد شد.

پس از ارسال کالا:

درصورت عودت کالا ، کلیه هزینه های بیمه و ارسال و جبران خسارات ناشی از عودت کالا بعهده مشتری می باشد (طبق ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک)

در صورت ارسال کالا توسط پیک مجموعه فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش ، سلامت فیزیکی کالا      را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده می شود مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند . هرگونه درخواستی از طرف مشتری تنها پس از تایید و اعلام نظر کارشناسان فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا و کارشناسان تامین کالا قابل پیگیری خواهد بود.

در صورت سلامت کالا و تحویل آن به مشتری در صورتی که مشتری کالا را باز نکرده و از بسته بندی مادر خارج نکرده باشد می تواند درخواست بازگشت کالای آکبند را از شرکت تا مدت 7 روز داشته باشد.

توجه داشته باشید در این شرایط کلیه هزینه های حمل و نقل از لحظه ارسال تا مرجوعی به انبار فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا بر عهده مشتری بوده و مراحل بازگشت وجه به مشتری بین 7 الی 15 روز کاری خواهد بود.

 

همچنین مشتری با آگاهی از اینکه گارانتی در شرایط زیر باطل می شود محصولات را خریداری می کنند:

مشکلات و آسیب های ایجاد شده ناشی از مراقبت نامناسب ، استفاده ناصحیح و سواستفاده از محصولات برخلاف دستورالعمل های مندرج در دفترچه راهنمای مشتری

تعمیرات صورت گرفته توسط شخصی یا شرکتی به جز شرکت گارانتی کننده کالای خریداری شده. در صورتی که کالا دارای گارانتی نبوده و مصرفی بوده باشد کلیه مسئولیت کیفیت کالا پس از تحویل بر عهده خریدار بوده و فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا هیچ گونه مسئولیتی در قبال این قبیل کالاها نخواهد داشت.

لذا خواهشمند است قبل از خرید کالا در انتخاب کالای مورد نیاز توجه کافی را داشته باشید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کالای مورد نیاز خود با کارشناسان ما قبل از خرید کالا در تماس باشید.

تغییرات و یا دستکاری صورت گرفته در هربخشی از محصولات اعم از الکتریکی یا فیزیکی .

آسیب های وارده ناشی از برخورد با جسم سخت ، مایعات ، شن ، خاک و……..

عدم تطابق نام و سریال کالا با نام و سریال درج شده در فاکتور فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا

در نظر داشته باشید :

خرید و یا ارایه کالا و خدمات  مناسب و با کیفیت، پیچیده و زمانگیر است. بازار کالا و خدمات  تنوع فراوانی از برندها و مدلها را شامل می شود. در این بازار برای هر رسته از کالاها و خدمات مصرفی ، گستره زیادی از کالاها و خدمات وجود دارد. برای هر گروه از این کالاها و یا خدمات برندهای بسیاری وجود دارند که هر کدام کیفیت و کارایی خاصی دارند.

از طرفی فروشگاه‌های سنتی کالا  هم به سهم خود هر کدام عرضه کننده گروه محدودی از برندها و محصولات هستند.برای مشتریانی که دنبال خرید بهترین کالا بسته به نیازشان هستند، جستجو در این بازار طاقت‌فرسا و گیج‌کننده خواهد بود.

برای اشخاصی که به دنبال خرید مجموعه‌ای از کالا ها هستند، خرید پیچیده‌تر خواهد شد.اما ارایه کالا و خدمات خود همزمان با خرید کالا و خدمات دیگران تجربه شگفت انگیز و فرصت بسیار خوبی برای قرار گرفتن در رده همکاران خود در عرصه بازاریابی دیجیتالی می باشد.خرید آنلاین علاوه بر سهولت در پرداخت و دریافت کالا این امکان را به مشتری می‌دهد که انتخاب خود را در میان گستره زیادی از محصولات انجام دهد.

از طرفی در خرید آنلاین هزینه اضافه‌ای به مشتری تحمیل نمی‌شود و مشتریان از اقصی نقاط کشور محصول را با قیمت یکسانی دریافت کنند. فروشگاه‌های مدرن این امکان را به مشتریان می‌دهند که پس دریافت محصول در صورتی که از خرید خود ناراضی باشند، محصول را برگردانند و هزینه پرداختی را پس گیرند و این امکانی است که می تواند برای شما و محصولات شما نیز به صورت همزمان در کنار سایر همکاران شما فراهم گردد.

هدف فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا :

فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا با فراهم آوردن تنوع معقولی از محصولات در کنار عرضه با قیمت مناسب آن‌ها، به دنبال خرید راحت و رضایت‌بخش کالا برای همراهان خودش است و این مهم را با مهیا کردن امکان بررسی فنی و کاربردی کالا   و ارائه محتوای مناسب و غنی محقق می‌سازد.

فروشگاه ویترین زیبا متشکل از یک تیم جوان تحصیل کرده و با تجربه می باشد که در هر لحظه برای ارائه بهترین خدمات تلاش می‌کنند و بر این اعتقاد هستند که کمک به مشتری برای انتخاب بهترین گزینه بر فروش محصول مقدم است.ضمنا فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا در حین حفظ استانداردهای خود برای تمامی مراحل کار ( اصالت کار ،تحویل اکسپرس ، پشتیبانی 24 ساعته و ضمانت بازگشت کالا) تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران که در زمان سیل ،زلزله ، آتشفشان ، جنگ و سایر  موارد پیش بینی نشده در آن برحه خاص صادر می گردد است .

قوانین عدم تحویل کالا توسط فروشنده:

در نظر داشته باشید فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا تنها و تنها ارایه دهنده کالاهای شرکت های مادر به سفارش آن ها می باشد.

این بدان معناست که این فروشگاه هیچ گونه انباری از خود ندارد و تنها وتنها یک رابط میان شما و تجار محترم می باشد.

هدف از این کار ارایه کالا ها با کمترین قیمت برای مشتریان عزیز می باشد.

بر همین اساس به دقت موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. گارانتی کلیه محصولات بر عهده شرکت ارایه دهنده کالا می باشد.
  2. زمان شروع گارانتی با زمان خرید از سایت شروع می گردد و نیازی به ممهور شدن برگه گارانتی نمی باشد. بر اساس فاکتور شما که تا دو سال در سامانه ویترین زیبا باقی می ماند.
  3. در صورت عدم تحویل کالا توسط شرکت فروشنده کالا در سایت این فروشگاه اینترنتی هیچ گونه مسئولیتی در تامین کالا به جای شرکت ارایه دهنده کالا را ندارد.
  4. در صورت عدم تامین کالا از طرف شرکت فروشنده کالا دو انتخاب برای مشتری موجود می باشد.
  5. انتخاب اول عودت وجه اعتبار به حساب مشتری
  6. انتخاب دوم جابجایی سفارش با دیگر کالاهای موجود در فروشگاه ارایه شده توسط سایر خریداران.
  7. در صورتی که مشتری هیچ یک از گزینه های فوق را انتخاب ننماید این فروشگاه تا زمان دستور قضایی تنها و تنها امانت دار اعتبار شما بوده و هیچ مسئولیتی در مقابل عدم تصمیم گیری مشتری و تغییرات قیمت ها در بازار را ندارد.
  8. در صورت انتخاب گزینه پرداخت در محل در صورت افزایش قیمت کالا سفارش به قیمت روز زمان تحویل محاسبه می گردد!!

نکته آخر:

در نظر داشته باشید :

  • ارسال کلیه کالا ها در تهران با پیک انجام میگیرد
  • ارسال کلیه کالاهای کوچک برای شهرستان با تیپاکس انجام می گیرد
  • ارسال کلیه کالاهای بزرگ برای شهرستان یا با باربری و یا با تعاونی اتوبوسرانی انجام میگیرد
  • در هنگام تحویل گرفتن کالا حتما از سالم و کامل بودن سفارش خود اظمینان حاصل فرمایید.
  • در صورت تحویل گرفتن کالا و ورود کالا به محل دریافت کالا سفارش شما قطعی و رضایت شما 100% بوده.
  • پس از ورود کالا به محل دریافت کالا به هیچ عنوان عودت و یا مغایرت کالا پذیرفته نمی شود.
  • پس از تحویل کالا به شما کلیه کالاها شامل شرایط شرکت مادر فروشنده می باشد و فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا هیچ کونه مسئولیتی به جز هماهنگی با شرکت مادر وارد کننده و تولید کننده جهت گارانتی را ندارد.

 

هدف فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا آگاهی بخشی به همراهان خود است و برای این کار در حال تلاش است.

 

دیدگاه شما
رسانه های همکار
استفاده از مطالب نیوکالا مگ برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی‌کالا مگ و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت نوآوران فن‌آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) تعلق دارد.
0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.